close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פריסטייל ליברה 2 - איזון הסוכרת מעולם לא היה קל יותר

מערכת שורשכד תמוז, תשפא04/07/2021

המדידה של רמות הסוכר חשובה מאוד לחולי סכרת , ועד היום היא כרוכה בדקירות והוצאת דם. כעת יש מכשירים חדשניים...

תגיות:
צילום: unsplash
אין ספק שמחלת הסוכרת היא המגיפה של המאה ה-21. לאורך השנים אנחנו עדים ליותר ויותר מקרים של מבוגרים וצעירים אשר מפתחים סוכרת וזקוקים לטיפול בהתאם. הטיפול במחלה משתנה ממטופל למטופל, ותלוי גם בסוג הסוכרת ממנה הוא סובל. אחד הדברים שמאפשרים איזון טוב יותר, גם למטופלים הסובלים מסוכרת מסוג 1 (סוכרת נעורים) וגם למטופלים הסובלים מסוכרת סוג 2 (סוכרת מבוגרים), הוא השימוש בסנסור - מד סוכר רציף, פריסטייל ליברה 2.

מצבים מסוכנים בסוכרת
חולי הסוכרת מנסים עד כמה שניתן לשמור על איזון מקסימלי של רמות הסוכר בדם באמצעות
צילום: unsplash
הקפדה על תזונה נכונה, שימוש בתרופות וצריכת אינסולין בהתאם למצבם. לרוב, בדיקות הסוכר בדם נעשות באמצעת מכשיר גלוקומטר המצריך דקירה באצבע. מד הסוכר הרציף פריסטייל ליברה 2 מאפשר מדידה מהירה ונוחה של רמות הסוכר גם ללא דקירות. ישנם כמה מצבי קיצון מסוכנים שעשויים לגרור נזקים ואפילו מוות שכל סוכרתי מנסה להמנע מהם:

- היפוגליקמיה - מדובר במצב מסכן חיים בו רמת הסוכר בדם יורדת מתחת ל-70 מיליגרם לדציליטר של דם. מצב זה מצריך טיפול מיידי באמצעות צריכת גלוקוז טהור לצורך העלאת רמות הסוכר בדם באופן מיידי, ולאחר מכן צריכה של פחמימה מורכבת על מנת לשמר את רמת הסוכר תקינה.

- היפרגליקמיה - מדובר במצב בו רמות הסוכר עולות מעל ל-180 מיליגרם לדציליטר של דם, כאשר הטיפול מצריך צריכת אינסולין או לקיחת כדורים בהתאם על מנת לאזן את רמות הסוכר חזרה לגבול הנורמה. לרוב, מצב זה אינו מסכן חיים באופן מיידי, אולם ערכים גבוהים של רמות הסוכר בדם לאורך זמן יכולים לגרום לסיבוכים שונים כמו: נזקים לעיניים, לכליות, לרגליים ועוד. עליה מסוכנת וחדה של רמות הסוכר בדם יכול לגרום למצב של חמצת, שהוא בהחלט סיבוך מסכן חיים ומצריך טיפול מיידי על ידי צוות רפואי מנוסה.

פריסטייל ליברה 2 - סנסור מתריע התורם לאיזון
החידושים הטכנולוגיים של ימינו מאפשרים לחולי סוכרת לנהל את המחלה ולשמור על איזון לאורך זמן בצורה קלה, נוחה ומדוייקת יותר. חולי סוכרת רבים בוחרם להשתמש במד סוכר רציף פריסטייל ליברה 2 על מנת להמנע מהצורך בדקירות חוזרות ונשנות במהלך היממה לצורך בדיקת רמות הסוכר בדם באמצעות הגלוקומטר. מד הסוכר מורכב מיחידת סנסור המחוברת אל הגוף באופן תמידי ומצריכה החלפה אחת לשבועיים, ומקורא חכם שמאפשר הצגה של הנתונים בכל סריקה. מד הסוכר דוגם את הנוזל הבינתאי על מנת לחשב את ערכי הסוכר בדם, ומאפשר בדיקה קלה ונוחה באמצעות סריקה. בניגוד לאחיו הראשון בסדרה, פריסטייל ליברה 2 מאפשר גם שימוש בהתראות. כאשר רמת הסוכר עולה או יורדת לרמה מסוכנת, יתריע הסנסור בפני המטופל, ויאפשר לו לאתר את הבעיה במהירות ולטפל בה בהתאם. אין ספק שפריסטייל ליברה 2 הוא טכנולוגיה משנת חיים לחולה הסוכרתי.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה